Våra betyg

Att hjälpa dig är vårt viktigaste KPI och hur vi lyckas utvärderas med flera olika välkända metoder

Jan Svartling
1000_F_562773801_ogsELAKmesyoflBlb9lxAunB1FL3aWAm-2

Net Promoter Score - 77

NPS, eller Net Promoter Score, är ett vanligt mått på kundnöjdhet och lojalitet. Det mäts genom en enkel fråga om sannolikheten att rekommendera produkten/tjänsten till andra på en skala från 0 till 10. Svaren grupperas i detraktorer (0-6), passiva (7-8) och promotörer (9-10). NPS beräknas genom att subtrahera andelen detraktorer från promotörer. Ett högt NPS indikerar stark kundlojalitet och förmåga att generera positiv mun-till-mun-reklam. Azeo har 77 poäng, en hög siffra som kan jämföras med Apple som har 61.

Supportomdöme - 99,3%

Efter varje supportärende, oavsett om det är litet eller stort får våra kunder svara på om de är nöjda (tummen upp) eller missnöjda (tummen ner) med vår hantering. i hela 98,6% av fallen (feb 2024) får vi tummen upp! När så inte sker ringer vi alltid upp och ser om vi kan förbättra våra rutiner.

Good-Tech-Support
26611802-man-snabb-springa-ikon-enkel-fast-stil-lopare-idrottare-person-sprinta-traning-sport-begrepp-glyf-symbol-vektor-illustration-design-isolerat-pa-vit-bakgrund-eps-10-vector-1

Responstid - 1 min

Är du inte van att få snabb support så kommer bli förvånad för vi har extremt snabb respons tid på våra supportärenden. Oftast kan du räkna med att vi återkopplar på under 1 min, räcker det för dig? :)

Dessutom har alla våra kunder en supportapp som vi är ensamma om på marknaden att erbjuda! Med denna app kan man få support dygnet runt på alla språk, krångelfritt säger vi!

Googlebetyg - 5 av 5

Vi är stolta över att alla utan undantag har betygsatt oss med högsta betyg på Google. Tillsammans med redogörelser gör detta att vi vågar säga att vi har nöjda kunder!

Läs mer om Google review här

News_262